Dit besluit regulariseert de bestaande toestand na het plaatsen van de signalisatieborden bij de fietsenstalling.
Bij collegebesluit van 19 augustus 2021 werd als nieuwe maatregel getroffen, het plaatsen van signalisatie met betrekking tot het vrachtwagenverbod op de brug. De ondersteunende signalisatie is nodig omdat het zicht op het vrachtwagenverbod niet goed is vanuit de Terneuzenlaan.
Bij collegebesluit van 10 juni 2021 werd de optimalisatie van de signalisatie goedgekeurd in functie van de geplande infrastructuur-maatregelen ter hoogte van het Makelaarspark waarbij de aansluiting van het bestaande fietspad wordt verlegd om de oversteken te concentreren en leesbaarder te maken.Bij collegebesluit van 5 september 2019 werd volgende maatregel getroffen, de invoering van signalisatie bij de nieuwe doorsteek langsheen de spoorweg (noordelijke zijde) voor voetgangers, fietsers en speedpedelecs.
Bij collegebesluit van 6 september 2018 werden parkeerhaken ter hoogte van huisnummer 13A goedgekeurd, om het in- en uitrijden van de inrit mogelijk te maken.
Bij collegebesluit van 21 september 2017 werd de bestaande toestand geregulariseerd en als nieuwe maatregel werd bijkomende signalisatie geplaatst om zwaar verkeer te weren uit de buurt begrepen tussen de Terneuzenlaan, de Muidepoort en de Loodsenstraat.
De Terneuzenlaan maakt deel uit van de zone 30 buiten de R40 (Stadsring).
Heft op het aanvullend reglement van de politie op het wegverkeer betreffende de gemeenteweg Terneuzenlaan, goedgekeurd in zitting van 19 augustus 2021, van zodra het nieuwe reglement in werking treedt.